باور نداشتن

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

نمیتونم هنوز هم باور کنم فقط و فقط بخاطر حرف یک عده آدم که حتی خودشون رو باور ندارند اینطوری بین من و تو بخواد خراب بشه  یادم میاد روز اولی که این وبلاگ رو شروع کردم به عتوان هدیه تولد بهت تقدیم کردم و این جمله که گفتی قشنگ ترین هدیه رو گرفتی هنوز داخل ذهنم هستش اگر از دستم دلخور هستی بهت حق میدم اما منم از دستت بدطور دلخورم بخاطر این دلخورم که بارهها و بارهها قسم خوردم من حرفی نزدم و تعجبم این بود که با این که من رو خوب می شناختی اما حرفم رو باور نکردی باز برگشتم به این وبلاگی که با ذوق و شوق اون رو شروع کردم اما حالا با تمام ناراحتیم بخاطر از دست دادن بهترین دوستم آن را ادامه میدم

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت1:34---20 آذر 1390
سلام
وبلاگ خوبی داری
وقت کردی به کلبه تنهایی من سر بزن
خوشحال میشم نظرت رو بدونم
من رو با اسم حسین چراغ هدایت لینک کن
به امید دیدار



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 25 اسفند 1391برچسب:,ساعت21:44توسط عاشق | |